Producenci
Promocje
Szelki bezpieczeństwa P-30(nr kat AB13001) Protekt
Szelki bezpieczeństwa P-30(nr kat AB13001) Protekt
146,30 zł 123,00 zł 118,94 zł 100,00 zł
szt.
JALAS 1718 Zenit Easyroll S3, SRC (1) / ROZMIAR 47
JALAS 1718 Zenit Easyroll S3, SRC (1) / ROZMIAR 47
615,00 zł 589,00 zł 500,00 zł 478,86 zł
para
Półbuty BUTY BATA BICKZ 203 (1) / ROZMIAR 45
Półbuty BUTY BATA BICKZ 203 (1) / ROZMIAR 45
310,27 zł 300,00 zł 252,25 zł 243,90 zł
para
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Skontaktuj się z nami, a dowiesz się gdzie możesz odesłać reklamowany towar.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, koniecznie skontaktuj się z nami, przekażemy Ci adres do odesłania, a następnie wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.


Masz dodatkowe pytania, lub nie znalazłeś interesujących Cię informacji skontaktuj się z nami:

e-mail: info@bhpsklep24.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl