Pytania i odpowiedzi

Pytanie: Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Odpowiedź: Na podany adres e-mailowy otrzymają Państwo link do śledzenia aktualnego statusu zamówienia. Po kliknięciu zobaczą tam Państwo jedno z poniższych statusów:

  • przyjęte do realizacji
  • oczekujemy na dostawę 
  • w trakcie kompletowania
  • gotowe do wysyłki
  • przesyłka wysłana

Dodatkowo, po wyświetleniu informacji "przesyłka wysłana" otrzymają Państwo link do śledzenia swojej przesyłki od przewoźnika.

Najszybciej znajdą Państwo informacje o zamówieniu w przesłanym linku do śledzenia statusu.

 

Pytanie: Czy możecie wysłać szybciej zamówiony towar?

Odpowiedź: Jeśli potrzebują Państwo zamówienia pilnie, zalecamy wybranie towaru dostępnego na naszym magazynie lub zwrócenie się do naszej obsługi klienta, aby omówić możliwość przyspieszenia wysyłki. Jesteśmy tutaj, aby zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenie zakupowe.

 

Pytanie: Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Odpowiedź: Przy dobieraniu rozmiaru obuwia, namawiamy do wyjęcia wkładki ze starego dobrze dobranego buta i zmierzenia jej w centymetrach. Przy odzieży należy dokładnie zmierzyć pas, wzrost i klatę piersiową - następnie sprawdzić tabelę rozmiarów danego producenta. Wszystkie tabele rozmiarów znajdziesz w zakładce Tabele rozmiarów na dole strony.

 

Pytanie: Czy oferujecie jakieś zniżki lub promocje?

Odpowiedź: Tak, jeśli tylko jesteście Państwo zainteresowani większymi ilościami towaru, ilościami  hurtowymi, innym asortymentem lub stałą współpracą prosimy o kontakt e-mailowy w tej sprawie podając więcej szczegółów na adres: info@bhpsklep24.pl.

 

Masz dodatkowe pytania, lub nie znalazłeś interesujących Cię informacji skontaktuj się z nami - chętnie pomożemy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

e-mail: info@bhpsklep24.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl