

Pytanie: Co się dzieje z moim zamówieniem?
Odpowiedź: Po złożeniu zamówienia, otrzymaliście Państwo potwierdzenie zamówienia. Tam znajdziecie Państwo link do sprawdzenia statusu swojego zamówienia. Po kliknięciu zobaczycie czy zamówienie jest :
- przyjęte do realizacji
- oczekujemy na dostawę
- w trakcie kompletowania
- gotowe do wysyłki
- przesyłka wysłana
Po wyświetleniu informacji " przesyłka wysłana" otrzymacie Państwo link do śledzenia swojej przesyłki.
SZYBCIEJ SPRAWDZISZ STATUS WYSYŁKI W SWOIM LINKU NIŻ DOWIESZ SIĘ TEGO TELEFONICZNIE.
Pytanie: Czy możecie wysłać szybciej zamówiony towar?
Odpowiedź: Tak, jeśli tylko mamy towar na magazynie wysyłamy go niezwłocznie, jednak nie bez powodu jest wpisany termin realizacji na niektóre produkty 14 dni / towar na zamówienie /. Towar powinien dotrzeć do Państwa najpóźniej do 14 dni po zamówieniu.
Pytanie: Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Odpowiedź: Przy dobieraniu rozmiaru obuwia, namawiamy do wyjęcia wkładki ze starego dobrze dobranego obuwia i zmierzenia jej w centymetrach, przy odzieży dokładnie zmierzyć pas, wzrost i klatę piersiową -
następnie sprawdzić tabelę rozmiarów danego producenta /rozmiarówki dostępne na dole głównej strony w zakładce INFORMACJE - TABELE ROZMIARÓW.
Pytanie: Czy mogę dostać lepszą cenę?
Odpowiedź: Tak, jeśli tylko jesteście Państwo zainteresowani większymi ilościami towaru /ilości hurtowe /, innym asortymentem lub stałą współpracą prosimy o kontakt e-mailowy w tej sprawie / podając więcej szczegółów /. info@bhpsklep24.pl
Masz dodatkowe pytania, lub nie znalazłeś interesujących Cię informacji skontaktuj się z nami - chętnie pomożemy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
e-mail: info@bhpsklep24.pl;